E-szkolenie z „Procedur Obsługi Klienta”

E-szkolenie z „Procedur Obsługi Klienta”

20 czerwca zakończyliśmy cykl szkoleń e-learningowych z Procedur Obsługi Klientów, zawierający kluczowe moduły mające istotne znaczenie w kształtowaniu umiejętności profesjonalnej obsługi Klientów.

| więcej
Zarządzanie Przez Cele

Zarządzanie Przez Cele

Wirtualna Internetowa Akademia Biznesu przedstawia propozycję organizacji szkoleń w formule e-learningowej lub blended-learningowej z zakresu Zarządzania Przez Cele - ZPC.

| więcej
IX Expo-Gaz Targi Kielce kwiecień 2017 r.

IX Expo-Gaz Targi Kielce kwiecień 2017 r.

Mamy zaszczyt poinformować, że Wirtualna Internetowa Akademia Biznesu już po raz drugi wzięła udział w Targach Expo-Gaz.

| więcej
Stale rozwijamy nasze rozwiązania - najnowsza wersja Platformy WIAB 5.3

Stale rozwijamy nasze rozwiązania - najnowsza wersja Platformy WIAB 5.3

W lutym zakończyliśmy pracę nad nową wersją Platformy e-learningowej WIAB 5.3. Nowa Platforma została wzbogacona o dodatkowe nowatorskie funkcjonalności dla uczestników e-szkoleń dotyczących rozwiązań interakcyjnych a także przyczyniających się do efektywniejszego zarządzania i ich raportowania.

| więcej
Szkolenie antymobbingowe

Szkolenie antymobbingowe

Miło nam poinformować, że przeszkoliliśmy już 6483 osób z zakresu „Przeciwdziałania zjawisku mobbingu w pracy”.

| więcej
Dedykowane e-szkolenie z instrukcji stanowiskowej

Dedykowane e-szkolenie z instrukcji stanowiskowej

W styczniu zakończyliśmy realizację dedykowanego e-szkolenia dla jednej z dużych Firm z branży gazowniczej. W kursie e-learningowym uczestniczyło 1174 osoby.

| więcej
Polityka Antymobbingowa Bank BPS

Polityka Antymobbingowa Bank BPS

Poniżej prezentujemy przykładowe wybrane ekrany z e-szkolenia: "Polityka Antymobbingowa Banku Polskiej Spółdzielczości S.A"

| więcej
Ochrona Danych Osobowych i ich bezpieczeństwo w sektorze bankowym

Ochrona Danych Osobowych i ich bezpieczeństwo w sektorze bankowym

W dniach 22.08 – 5.09.2016 r. zostało zrealizowane szkolenie e-learningowe dla Pracowników jednego z Banków jego głównym zakresem merytorycznym było przedstawienie informacji dotyczącej zbierania, przetwarzania oraz przechowywania danych osobowych Klientów Banku.

| więcej